Wednesday, September 02, 2009

anak2 yg melampau

ini mak saya tampal di dinding dapur. baik kan mak saya. memang mak mithali.
maafkan lah dia, ejaan dia masih ikut yg lama.

disebabkan kitorang semua berpuasa, jadi nak tulis pun malas. so, rania la si tukang tulis.
dia pun teringin nak letak menu favourite dia jugak. yg kelakarnye, dia tulis 'nasi lemak antarabangsa'. hahahaha. kan saya dah cakap kelakar.

disebabkan ada org request mee goreng di kertas, bapak saya pun volunteer la untuk buat. mak saya cukup marah kalau bapak saya ada di dapur. 'menyibuk dan berkecah' katanya.
bapak saya plak jawab, 'dia jeles tu sebab mee kita buat sedap'.
takpela, biarkan la mereka berdua bergaduh.
rania dan omar tukang gelak sambil mengangkat 2 ibu jari dan berkata, 'yeay, atuk kena marah, atuk kena marah...' dan rania akan mengapikan lagi, 'marah lagi, mak, marah lagi...'
ish, kecik2 dh jadi batu api.
tapi apa2 pun, saya nk ucap tahniah pada anak saya rania sebab smalam dia berjaya puasa 1 hari suntuk dgn bersahurkan roti dan air milo sahaja. yeay!!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home